woensdag 22 januari 2014

Daar heb je een agenda voor! 1.3

Donderdag:
Na  een gezellige avond met collega’s in Gouda ben ik vandaag wonderwel fris wakker geworden.
Misschien komt dat door de goede zorgen van taxi Wesly

Na mijn psycholoog en maatschappelijk werker kom ik bij een revalidatie arts, dat zijn artsen die je herstel in kaart brengen, je verwijzen naar de juiste zorgverleners en waar je een koppeling zou kunnen zien.

Zo goedemiddag na een rustige week mag je bij mij langs komen!
Ja een rustige week lijkt me heerlijk man het is drukker als een werkweek daar kan ik beter, aan mijn herstel werken. Want herstel is belangrijk hoor ik iedereen herhalen, goed herstel al vraag ik mijn persoonlijk af hoe dat in zijn werk gaat. Ik hoor iedereen om mijn heen zeggen ja duidelijkheid is belangrijk voor CVA patiënten. Dat snap ik, hou van duidelijkheid, recht door zee en dat staat boven aan mijn lijstje, daar stond het trouwens voor mijn CVA.
Kleine evaluatie van de logopedie, wat het ziekenhuis gevonden heeft en   wat er nog op mijn planning staat. Hoe voel je, je? Nou eigenlijk goed, baal nog van mijn spraak maar dat is het enige.

Mijn rijbewijs wil ze het even niet over hebben dat komt wel bij 3 maanden natuurlijk dat gaat me dus geld kosten! Dat gaan we maar even tot de bodem uitzoeken!!! Na de revalidatie arts mag ik weer naar logopedie en dan zit mijn werkweek er weer op tijd voor het weekend!!!!

Geen opmerkingen: