woensdag 22 januari 2014

Het laatste weekje van het jaar!!!

23 december 2013

Het is een rustig weekje, logopedie heb ik maar 1x en verder moet ik alleen voor een echo en dat lijkt me niet zo schokkend. Bedoel een beetje koude gel kan ik hebben.
IK wil de verpleegsters van de afdeling van neurologie nog even bedanken met een kleinigheidje en omdat ik gezien heb dat vooral veel slecht voer krijgen (chocolade, koek, snoep en drop) heb ik besloten daar maar iets voor te verzinnen. Het wordt een glazen opberg carrousel, waardoor de dozen en bakjes van de tafel in de zusterpost verdwijnen.

Mijn huiswerk voor logopedie heb ik zeker op tijd af, al moest dit wel gemaakt worden in het weekend. Ach ja kan me tijdens school/studie periode geen weekend herinneren waar ik ook niet aan mijn huiswerk zat.
Logopedie gaat steeds beter al is het heel vervelend dat je nog steeds zelf veel sneller wil als dat je kunt. Er wordt herhaaldelijk gezegd; ja het is nog niet eens anderhalve maand geleden dat u een CVA heeft gehad. Ja dus, het kan me niet snel genoeg gaan. Het leven is te kort en zo zeker!
Ik krijg een prak huiswerk voor de feestdagen mee, want logopedie krijg ik pas weer in het nieuwe jaar.
De zusters vonden mijn cadeautje leuk, dat is toch niet nodig! Dat is het ook niet alleen zijn ze veel meer waardering waard dan een cadeautje. Op de miepjes na die een andere baan moeten gaan zoeken in 2014, goed voornemen al zeg ik het zelf.
Als ik even op de afdeling ben denk ik zo daar wil ik voorlopig even niet bivakkeren! Het liefst nooit meer. Soort van slechts op bezoek bij monopoly.
Nu naar huis en dan snel eten en daarna vasten, niets eten niets drinken alleen je medicijnen innemen want morgen heb ik een echo.


Geen opmerkingen: