donderdag 9 januari 2014

Ik wil naar huis!!!!

22 November 2013

De vierde ochtend met een vast ritueel: Op tijd je bed uit, ontbijten en je medicijnen innemen.
Douche, vandaag in een badkamer die groter is dan mijn woonkamer. Na een douche een ommetje (lees 50 x de gang op en neer lopen) ben ik op jacht gegaan voor mijn koffie! Er is gelukkig geen zuster die durft te zeggen; mevrouw bloeddruk!!! Met een drukbloed gemiddelde van 65 over 107 zie ik het probleem het niet. Tijdens mijn bad is mijn bed verschoont, het liefst zou ik dat zelf willen doen heb niets aan mijn handen maar helaas is dat niet toegestaan. De zusters komen er achter dat mijn bed hapert, ja dat heeft Bob gedaan! Dus ik krijg een nieuw bed die wel omhoog en naar beneden kan.
Naar een gesprek met mijn buurvrouw komen we niet alleen uit het zelfde dorp maar, kent ze bijna mijn hele doopzetel van mijn vaders kant. Lieve help!!! Oud tantes, achterneven, achternichten goed ik kan iemand een masker komen brengen.

Tussen de middag doe ik nog ff een MRI-scan, waarom ik heb geen idee, ik krijg er zelfde als woensdag is mij vertelt. De vraagt blijft wel waarom ze hier niets coördineren? Ik kan de coördinatie wel op me nemen van het geld kan ik denk ik voor het einde van 2013 nog een 2e huis in Zwitserse Alpen regelen en een 3e huis op één van de Costa’s .
Maar goed dit maal lig ik 30 minuten in dat apparaat omdat hij 2x stop wordt gezet. Ze vragen je elke keer welke muziek je wil horen, nou ik hoor niets. Ik hoor alleen dat vervelende geluid boven me kop en dan binnen een paar seconde kun je nog net het liedje herkennen aan de woorden;  Mag ik dan bij jou schuilen, Als het nergens anders kan?
Mocht ik ooit nog een MRI-scan krijg zeg dan gewoon geen muziek, das beter.
Waarom dan kun je je er tenminste niet aan ergeren!!!

In de middag heb ik een gesprek met de neuroloog over weekendverlof, kan niet wacht. Toen ik dit nieuws aan andere vertelde waren ze bijna benauwd. Ik wil naar huis, liefst nu al. Oke vele vinden het raar, ik niet, wil hier geen moment langer blijven dan noodzakelijk!
Aangezien iedereen blijft zeuren ga ik toen met verlof vanaf 12 uur.
Blijkbaar wil het ziekenhuis met wel kwijt want als ik ja heb gezegd krijg ik gelijk een formulier onder mijn neus. Verlof op eigen risico, u moet u medicatie op tijd innemen en u moet zich zondag avond voor 20.00 uur melden anders zijn we genoodzaakt stappen te ondernemen!
Vooral bij de laatste opmerking denk ik komen jullie me dan halen?

Of ik mijn dagmenu voor morgen nog even wil invullen. 
Natuurlijk na bestudering ben ik helemaal blij met een normale maaltijd. 
Een warme maaltijd met alleen brood denk is waar is de warme maaltijd? Verwacht dat de kok een vrije dag heeft.
Heb natuurlijk wel mijn ontbijt geregeld.

Wat zal ik toch lekker slapen met het idee dat ik morgen heerlijk in mijn eigen bed lig.

Ben zoiezo erg vrolijk deze avond. 

Geen opmerkingen: